دارامان

رژيم غذايي رژيم غذايي .

رژيم غذايي

رژيم غذايي حجمي

روشي وجود دارد كه مي‌توان با مصرف كالري كمتر اما ايجاد احساس سيري، وزن خود را كاهش داد. رژيم غذايي حجمي كه شامل غذاهايي است كه حاوي آب هستند مانند ميوه‌جات و سبزيجات، سالم‌تر مي‌باشد زيرا نسبت به غذاهاي شيرين و چرب داراي تراكم انرژي كمتري است. اين رژيم كه بيشتر يك روش غذا خوردن است توسط پژوهش‌هاي دقيق مورد تاييد قرار گرفته و كاملاً فرد را سير مي‌كند، اما از معايب آن تاكيد بر آشپزي در خانه است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۳۵ توسط:شكيبا موضوع: